Zoeken
BrandLoyalty 'Vitaalste bedrijf' van Noord Brabant
Printerversie |

Wasserij Lavans uit Helmond en achtereenvolgens vastgoedonderneming Merin uit Eindhoven kwamen uit op tweede, resp. de derde plaats.
Volgens de jury waren: 'Strategie, gezondheid & vitaliteit, cultuur & leiderschap, gezond ondernemen, flexibiliteit, communicatie & betrokkenheid'de criteria die het hoogst scoorden.
Volgens Pieter van den Hoogenband investeert BrandLoyaltyhet meest in het vitaal houden van zijn medewerkers. Het kantoorgebouw van BrandLoyalty aan de Koningsweg in Den Bosch heeftonder andere een restaurant met een kok, trainingsfaciliteiten, yogaruimtes en stiltekamers.
![]() |
Week van de Ondernemer
De Noord-Brabantse winnaar neemt het aan het einde van het jaar op tegen de winnaars van de andere provincies. De prijs van Het Vitaalste Bedrijf van Nederland wordt op 16 november uitgereikt tijdens de Week van de Ondernemer in Amsterdam. De landelijke winnaar neemt het stokje dan over van Klok Onderhoud en Afbouwgroep uit Assen, dat zich nu Het Vitaalste Bedrijf van Nederland mag noemen