Brand Loyalty verkocht aan Saoedische investeerder Sidra Capital

Printerversie
Gepubliceerd op: 08-08-2018 | Gewijzigd op: 08-08-2018
Brand Loyalty * is voor € 42,8 miljoen verkocht aan de Saoedische investeerder Sidra Capital.Dat meldt het Brabants Dagblad [dd.07082018].  Met die transactie zet voor het eerst een Saoedische investeerder een stap op de Nederlandse vastgoedmarkt.
De huidige eigenaar Alliance Data Systems huurt het in 2013 ingrijpend verbouwde perceel, dat eerder een kantoor was van de PNEM, later Essent, weer terug van Sidra Capital.

   
  Brand Loyalty op Koningsweg 101, dat na een
ingrijpende interne verbouwing en een uiterlijke
metamorfose in het voorjaar van 2014 in gebruik werd genomen.



foto's © paul kriele, 17 december 2013 [l.] en  21 juni 2015.
............................................................................................................

* Brand Loyalty, opgericht door Robert van der Wallen, is het bedrijf dat gespecialiseerd is in 'cadootjes en puzzels' bij aankopen in supermarkten [loyalties].  Het kwam indertijd vanuit Hongkong [1995] naar de locatie De Brand  [2000] en opende in het voorjaar van 2014 op Koningsweg 101 een speciale vestiging gericht op marketing en communicatie.