Stadspromotie

 
>> Meer informatie


Laatste 8 artikelen binnen de categorie Stadspromotie:

Vught overtroeft Den Bosch in het vlaggen

Vught overtroeft Den Bosch in het vlaggen

Gepubliceerd op: 27-04-2021 | Gewijzigd op: 27-04-2021
In Vught hangen bijna overal in de binnenstad rood-wit-blauwe en oranjevlaggen.
Lees meer
City marketing na 9 jaar eindelijk in beeld

City marketing na 9 jaar eindelijk in beeld

Gepubliceerd op: 05-04-2021 | Gewijzigd op: 06-04-2021
City marketing na 9 jaar als streefproject eindelijk in beeld.,
Lees meer
Koning Willem Alexander maakt wandeling door binnenstad

Koning Willem Alexander maakt wandeling door binnenstad

Gepubliceerd op: 28-01-2021 | Gewijzigd op: 28-01-2021
Op zijn wandeling door de Bossche binnenstad heeft koning Willem Alexander donderdagmorgen 28 januari 2021 enkele betrokken burgers o.a. wijkagent Marc de Wit ]en ook getroffen ondernemers gesproken.
Lees meer
De stad 10 jaar geleden in winterse sfeer

De stad 10 jaar geleden in winterse sfeer

Gepubliceerd op: 26-12-2020 | Gewijzigd op: 26-12-2020
Fotograaf Henk van Esch maakte tien jaar geleden foto's van de stad in winterse sfeer. Nu, al tien jaar geen sneeuw meer....
Lees meer
Sfeerbeelden van de Markt in de decembermaand

Sfeerbeelden van de Markt in de decembermaand

Gepubliceerd op: 03-12-2020 | Gewijzigd op: 03-12-2020
De stad is intussen feestelijk verlicht, compleet met kerstbomen. Fotograaf Henk van Esch maakte wat sfeerbeelden van de Markt.
Lees meer
De Moriaan de nieuwe Bossche VVV

De Moriaan de nieuwe Bossche VVV

Gepubliceerd op: 27-11-2020 | Gewijzigd op: 27-11-2020
Het pand de Moriaan op de Markt is door de partners van City Marketing unaniem uitgeroepen tot nieuwe kantoor voor de Bossche VVV.
Lees meer
De Moriaan is het 101ste KLM miniatuurhuisje

De Moriaan is het 101ste KLM miniatuurhuisje

Gepubliceerd op: 07-10-2020 | Gewijzigd op: 07-10-2020
Op de Markt ontving burgemeester Jack Mikkers in de namiddag, woensdag 7 oktober 2020, het 101ste KLM miniatuurhuisje.
Lees meer
Opzet City Marketing, voortgezet als 'Bosch Partners', verloopt traag

Opzet City Marketing, voortgezet als 'Bosch Partners', verloopt traag

Gepubliceerd op: 24-09-2020 | Gewijzigd op: 24-09-2020
De opzet van een City marketing , een promotie van de stad 's-Hertogenbosch, verloopt op zijn minste traag. Acht jaar geleden in gang gezet is er nog niets in zicht. Van voortschrijdende 'dynamiek', al wordt dat begrip steeds in een recente brief van B&W [dd. 20 augustus 2020] herhaald, is nauwelijks sprake. 'Er zijn besprekingen gaande met de partners*. Daar legt B&W haar nadruk steeds op in haar antwoord op vragen van de VVD-raadslid Eva Eigenhuijsen, maar dat is ook alles.
Lees meer

Oudere artikelen binnen de categorie Stadspromotie:

Pagina: 1 2

03-07-2020 | De Sint Jan is belangrijkste Bossche icoon / Bossche bol 2e plaats
18-06-2020 | Subsidietoekenning aan acht culturele instellingen
15-11-2019 | Stedenband 's-Hertogenbosch en Chinese stad Wuxi versterkt
14-06-2019 | Chinese delegatie[ondernemers] op bezoek
01-05-2019 | Ontvangst Meppelse gastvrouwen/heren door Blauwe Engelen
09-07-2018 | Eind oktober begin november 2018 DATA-week
28-06-2018 | Gelukkige inwoners volgens enquête gemeente
07-06-2018 | 20 Amerikaanse officials op fietstoer door de stad
14-07-2017 | Blauwe Engelen - nu compleet met driewieler - weer van start
29-06-2017 | Nederlandse deputatie Legion d'Honneur Française te gast in stadhuis