Celia Noordegraaf van JBZ: 'Communicatievrouw 2011'

Printerversie
Gepubliceerd op: 02-12-2011 | Gewijzigd op: 03-12-2011
Celia Noordegraaf van het JB-ziekenhuis, is 'Communicatievrouw 2011' geworden.
 
Celia Noordegraaf van het Jeroen Boschziekenhuis.

foto © roland brouwer, 29 augustus 2011.

Communicatiemanager bij het Jeroen Boschziekenhuis, Celia Noordegraaf, is op de eerste plaats geëindigd in de verkiezing 'Communicatievrouw 2011'. Daarin liet zij Eric Heres [Achema] en Joop Veen [Ministerie Defensie] achter zich. De -tiende- uitverkiezing gebeurde gisterenavond - 1 december 2011 -in de MTV-studio's in Amsterdam door de Vereniging van Communicatie Logeion.
In die studio's genoten 250 communicatieprofessionals van een diner, interessante speeches over de stand van het vak en een spannende finale.
Nadat de kandidaten zichzelf door middel van een kort filmpje hadden geïntroduceerd, werden ze onder leiding van dagvoorzitter Jan Driessen stevig aan de tand gevoeld over hun prestaties. Celia’s inspirerende verhaal over het Jeroen Bosch Ziekenhuis op weg naar de nieuwbouw sprak uiteindelijk het meeste aan. In een aantal jaren is de interne en externe trots op het Bossche ziekenhuis flink gegroeid, dankzij onder meer een krachtig persbeleid en een succesvolle fondsenwervingscampagne.

Samen met haar team wist Noordegraaf de betrokkenheid bij het ziekenhuis zowel intern als extern enorm te stimuleren met spraakmakende evenementen en vernieuwende communicatieconcepten, zoals Ken je dokter en Dokter op Dinsdag.