'Bossche Koek' winnaar reclamecampagne

Printerversie
Gepubliceerd op: 06-01-2010 | Gewijzigd op: 07-01-2010
Gieljan en Sylvana de Backer voerden volgens Communicatieclub Bourgondië met hun acties rond de Bossche Koek de meest effectie campagne.

foto © paul kriele, 23 juni 2009.
 

De reclamecampagne rond 'Twee eeuwen Bossche Koek' is winnaar geworden van de 'meest effectieve reclamecampagne van Midden-Brabant'. Die werd gisteren -dinsdag 5 januari 2010 - toegekend door de
Tilburgse Communicatieclub Bourgondië.
De afgelopen zomer werd met een expositie in 'De Bossche Kelders' van  Den Otter in de Visstraat voor de koek reclame gemaakt. De aanpak is mede te danken aan Nicolette Stumpel, stagiair van De Rooie Pannen*, die door het echtpaar De Backer werd ingeschakeld.

* Stagiair: De Bossche - derde jaars - studente marketing en communicatie Nicolette Stumpel heeft voor het Koeckhuys Jan de Backer de campagne vorm gegeven.