Klantenservice Essent pioniert met Whatsapp

Printerversie
Gepubliceerd op: 07-07-2014 | Gewijzigd op: 07-07-2014
De klantenservice van Essent is voortaan ook bereikbaar via Whatsapp. Klanten kunnen medewerkers van het energiebedrijf tijdens kantooruren vragen stellen via deze populaire berichtendienst. Voorlopig gaat het om een proef van 2 maanden. Het Bossche energiebedrijf is het eerste grote bedrijf in Nederland dat dit kanaal inzet voor dienstverlening aan klanten.
Bereikbaarheid Whatsapp-service
De Whatsapp-service is op werkdagen beschikbaar van 9.00 uur tot en met 17.00 uur.


Klanten worden via de mobiele website van het energiebedrijf geattendeerd op het nieuwe servicekanaal.

Berichten versturen met Whatsapp
Met Whatsapp kunnen mensen een-op-een of in groepen berichten, foto’s en video’s uitwisselen. In tegenstelling tot sms- en mms-berichten is daarvoor alleen internetverbinding nodig.