Nieuwe huisstijl van Theaterfestival Boulevard:

Printerversie
Gepubliceerd op: 12-04-2016 Het Theaterfestival Boulvard heeft een nieuwe huisstijl en een nieuwe website.  zie Boulevard

De nieuwe site is - in tegenstelling tot de oude - heel goed op een computer, laptop, tablet of smartphone te bekijken. Een groot winstpunt, want steeds meer mensen zijn 'mobiel actief'. Op dit moment staat het programma nog niet online, dat vind je er begin juni terug. De kaartverkoop start medio juni.

Uitleg van nieuw logo:

De 'B' wordt omgeven door wieken van een molentje. We wilden graag een symbool gebruiken met een verhaal dat past bij ’s-Hertogenbosch. Natuurlijk is de molen enorm Nederlands (goed voor onze internationale ambities!) maar niet iedereen weet dat onze stad een rijke geschiedenis met molens heeft. In de middeleeuwen stonden er rond de binnenstad maar liefst zeventien stuks.

Een molen staat ook voor wind, voor beweging en voor het malen van graan; het noodzakelijke brood. En het Christuskind van Jheronimus Bosch, nog even te zien op de tentoonstelling Jheronimus Bosch - visioenen van een genie in het Noordbrabants Museum, speelt met een molentje. Brood en spelen, wind en beweging.

Onze vormgeefster Karin Jonkers (Yell&Yonkers) ontwierp de volgende logo's en vlaggen voor Boulevard.