Zoeken
'De Kleine Winst' tot maart voor City Marketing in gebruik
Printerversie |
City Marketing heeft afgevaardigden van een groot aantal 'groepen' in de stad uitgenodigd om in 'De Kleine Winst' op Markt 29, dat nu bestempeld wordt als 'de huiskamer van 's-Hertogenbosch', met elkaar 'het verhaal van 's-Hertogenbosch' te gaan bepraten. Die bijeenkomsten, opgezet door een afdeling van City Marketing zijn geland tot uiterlijk half maart 2018.
Meubilair van Vindingrijk wordt binnen gebracht voor 'de huiskamer van 's-Hertogenbosch. foto © paul kriele, 25 januari 2018. ............................................................ |
Tot de groepen die zijn benaderd behoren vertegenwoordigers van bewoners, makelaars, bestuurders van sportverenigingen, horeca, cultuur, retail, creatieve jongeren, jonge ondernemers en gevestigde bedrijven [..].
Zij gaan, elk van uit zijn/ haar invalshoek/discipline, groepsgewijs dat [..] verhaal meer vorm en inhoud geven. De bedoeling is dat daarmee de stad duidelijker en concreter wordt gepositioneerd en betekenis krijgt.