'De Kleine Winst' tot maart voor City Marketing in gebruik

Printerversie
Gepubliceerd op: 25-01-2018 | Gewijzigd op: 25-01-2018
City Marketing heeft afgevaardigden van een groot aantal 'groepen' in de stad uitgenodigd om in 'De Kleine Winst' op Markt 29,  dat nu bestempeld wordt als 'de huiskamer van 's-Hertogenbosch', met elkaar 'het verhaal van 's-Hertogenbosch' te gaan  bepraten. Die bijeenkomsten, opgezet door een afdeling van City Marketing zijn geland tot uiterlijk half maart 2018.

Meubilair van Vindingrijk 
wordt binnen gebracht  voor  'de huiskamer van 's-Hertogenbosch
.


foto © paul kriele, 25 januari 2018.
............................................................

Tot de groepen die zijn benaderd behoren vertegenwoordigers van bewoners, makelaars, bestuurders van sportverenigingen, horeca, cultuur, retail, creatieve jongeren, jonge ondernemers en gevestigde bedrijven [..].

Zij gaan, elk van uit zijn/ haar invalshoek/discipline, groepsgewijs dat  [..] verhaal meer vorm en inhoud geven. De bedoeling is dat daarmee  de stad duidelijker en concreter wordt gepositioneerd en betekenis krijgt.