VVV de nek omgedraaid/ directeur De Laat blijft cool

Printerversie
Gepubliceerd op: 31-08-2019 | Gewijzigd op: 02-09-2019
De gemeente ziet niets meer in een Bossche VVV, laat staan een Meierijsche opzet. Tenminsten niet meer in de bestaande opzet en huidige leiding. Daar voor in de plaats komt  een organisatie onder de naam City Marketing. Daar wordt overigens al jaren aan gewerkt en pas dit voorjaar [2019] meer duidelijkheid aan gegeven. Onder de naam Den Bosch Partners gaat eerst een kwartiermaker de marketing opstarten. Dat meldt het Brabants Dagblad [dd.31082019].
 
VVV-kantoor in de Moriaan.
VVV-directeur Rein de Laat.


foto's © paul kriele, 4 februari 2010 p[r.] en 30 mei 2012.

Het is langer bekend dat de gemeente helemaal niet tevreden is met de activiteiten en de uitstraling van de VVV onder leiding van de te vaak afwezige Rein de Laat. Die mening heerst niet alleen bij de gemeente maar heerst ook breed in de samenleving en bij de Bossche politiek. Maar De Laat plaatst zich juist als de motor en vernieuwende drager van het Bossche toerisme. De Laat beweert ook steun te krijgen van de omliggende gemeente in de Meierij. Daar bovenop strooit hij met getallen met enkele nullen die de VVV-, websitebezoekers en de verkopen in de VVV-winkel moeten bewijzen..… Temidden van al die records/verdiensten [voor de stad] plaatst de directeur zichzelf. Het kan niet anders dan een reactie zijn op het BD-artikel: ‘Gemeente draait voor de VVV de geldkraan dicht’.



© pk 31082019.