Commercial 'nieuwe seizoen' voor Hockeyclub 's-Hertogenbosch

Printerversie
Gepubliceerd op: 07-09-2012 In de aanloop naar het nieuwe seizoen van de Hockeyclub 's-Hertogenbosch en ter promotie van de populaire en succesvolle club [dames én heren] worden er wat activiteiten opgezet. Een van de drie ploegen van het eerste team van de Hockeyclub, dat een opdracht uitwerkt, doet dat met een 3 minuten durende commercial.
Bastion Oranje ontmoette vrijdagmorgen 7 september 2012 in de stad enkele leden van het eerste team, maar dan de 'ouderen...'.
Er was ook een ploegje 'midden' en een ploeg 'jong' aan de slag gegaan. Alle drie waren, na een briefing, vrijdagmorgen 7 september 2012 met een opdracht het 'veld' ingestuurd.

De ploeg 'ouderen' ging met een sponsorauto van Autopon Lease op stap en maakte onder meer opnamen in de Hinthamerstraat en bij de St. Jan. Hun draaiboek bevatte onderwerpen en kreten als:
Old en new players, Table Mountain.., Grand Nou Kiko, Black Army  Korea, St. Jan en Hard tackle nice girl.  
De commercial mag slechts drie minuten duren. De twee, Matthijs en Jimmy, kregen voor de opname met hun 'figuranten' één uur de tijd.



-Rechts: De 'opnameleider' en de 'regisseur' in hun Autoponlease- wagen Jimmy Doomernik en Matthijs Brouwer [r.].
-Rechts boven: Fotoshots van enkele stunts door  clubleden in de Hinthamerstraat
.

foto's © paul kriele, 7 september 2012.