Internationale promotie voor Jeroen Bosch in 2016

Printerversie
Gepubliceerd op: 09-03-2015 | Gewijzigd op: 09-03-2015
Tijdens de bekende Duitse Toeristenbeurs in Berlijn (ITB) is in de Duitse ambassade een samenwerking gesloten ter promotie van de culturele manifestatie rond Jeroen Bosch in 2016. Dat contract heeft als doel het Jheronimus Bosch herdenkingsjaar internationaal goed op de kaart te  zetten.
De manifestatie verwacht voor de grootste Boschtentoonstelling ooit, minimaal 300.000 bezoekers en voor het gehele Boschjaar 1 miljoen bezoekers.




 vlnr Anouk Susan, countrymanager NBTC Duitsland; Monique Ruhe, hoofd afdeling cultuur en communicatie van de ambassade in Berlijn; Heleen Huisjes, directeur Visit Brabant; Lian Duif, programmamanager Stichting Jheronimus Bosch 500 en Jos Vranken, algemeen directeur NBTC Holland Marketing.
 
   

Lian Duif, p
rogrammamanager Stichting Jheronimus Bosch 500: "Door samenwerking met NBTC Holland Marketing en VisitBrabant hebben we de twee sterkste partners in huis zitten.'
Heleen Huisjes, directeur VisitBrabant: "Voor VisitBrabant is NBTC een natuurlijke partner voor de Brabantpromotie in het buitenland. Dankzij de aantrekkelijke programmering van het themajaar Jheronimus Bosch 500 kan Brabant zich nationaal en internationaal goed profileren.'
Jos Vranken, algemeen directeur NBTC Holland Marketing: “Cultuur is een belangrijke reden voor buitenlandse gasten om Nederland te bezoeken. Het herdenkingsjaar biedt een uitgelezen kans om internationaal het verhaal van Jheronimus Bosch te vertellen.  

>> Info over het programma JB500: http://www.bosch500.nl