Kans op 'Communicatieprijs' voor Jeroen Bosch expositie

Printerversie
Gepubliceerd op: 18-01-2017 | Gewijzigd op: 18-01-2017
 De tentoonstelling Jheronimus Bosch visioenen van een Genie' maakt kans op de 'Gouden Giraffe Publieksprijs 2016'.
Reden: de organisatie heeft het meest effectief ingezet op live communication. Daar schuilt achter het Bossche Artishock events en marketing.

De neven effecten van dat communicatieve deel van de organisatie zijn: allereerst 421.000 bezoekers, maar ook 1,3 miljoen extra bezoekers aan de stad. Daar boven op kom ook nog eens de internationale media aandacht van  tv-stations en kranten en magazines. De NOS zond mbv Omroep Brabant de opening  anderhalf uur lang uit.

Bossche inwoners en andere die die indrukwekkende opening waardeerden, worden
opgeroepen om met hun stem de kans op een prijs om te doen zetten tot een echte eerste score:
http://www.gouden-giraffe.nl/publieksprijs.html

Stemmen kan tot en met 27 januari 2017.De uitslag volgt op vrijdag 10 februari 2017 in De Fabrique in Utrecht.