Jheronimus Bosch herleeft op life-styleproducten

Printerversie
Gepubliceerd op: 11-04-2012 | Gewijzigd op: 13-04-2012
Studio Kluif  brengt zgn. life-styleproducten op de markt die in het teken staan van Jheronimus Bosch. Dat zijn kopieën van werken van Jeroen Bosch [bijv. Tuin der Lusten], of borden en ander keramiek van Cor Unum. 
 
Behalve schilderijen van Jeroen Bosch zijn er nog tal van andere denkbare life-styleproducten die ihkv het Jeroen Boschjaar [2016] worden uitgebracht.

jHEROnimus en het Bossche bedrijf ixxi introduceren deze maand de jHEROnimus-ixxi, de naam voor een decoratief wandsysteem met afbeeldingen van Boschwerken.
jHEROnimus is een initiatief van stichting Jheronimus Bosch 500 en Studio Kluif. Deze organisaties werken met diverse A-merken aan een uniek aanbod van artikelen voor hun collecties.
ixxi is in 2010 opgericht door de Bossche ontwerpers Paulien Berendsen, Eric Sloot en Roel Vaessen.
Meer informatie en bestellen op www.bosch500.nl.


Presentatie van de op Jeroen Bosch gerichte lifestyle- artikelen in de VVV aan de Markt.

El Bosco heeft een produktlijn ontwikkeld, die specifiek op Jeroen Bosch en de stad is gericht.  Het is een aanvulling op het reeds bestaande Jeroen Bosch- assortiment.