Antwan Hoedemakers van Diezijnzo naar Artishock

Printerversie
Gepubliceerd op: 10-12-2009 | Gewijzigd op: 11-01-2012
Het team van Artishock tijdens een masterclas over Jeroen Bosch in het Noordbrabants Museum. Links museumdirecteur Charles de Mooij naast Mechtild Stultiens. Vooraan rechts de nieuwe art director van Artishock Antwan Hoedemakers, afkomstig van Diezijnzo.

Antwan Hoedemakers, medeoprichter van 'Diezijnzo vormgevers', stapt per 1 januari 2010 over naar Artishock. Dat besluit viel al in augustus 2009, aldus Hoedemakers, maar contractueel zat er nog 4 maanden uitloop aan vast.  Hoedemakers, die met Stefan van Ham het reclame- c.q. ontwerpbureau 'Diezijnzo' oprichte, kiest voor creativiteit ipv de verantwoordelijkheid van zakelijk leiderschap. 'Dat laatste nam - naar verhouding - een te groot aandeel in beslag bij het daglijks functioneren,' zegt Antwan. 

'Diezijnzo' gaat olv Stefan van Ham verder en zoekt, naast de creative poot, een meer zakelijk gerichte compagnon.
Antwan Hoedemakers, die bij Artishock de functie van art director gaat innemen, heeft al meegedraaid met zijn nieuwe team tijdens een masterclass in het Noordbrabants Museum over Jeroen Bosch. Deze week staat een studiereis naar Madrid  [El Prado] op het programma. Maar ook o.a. 'Hoofdstad van de smaak', 30 jaar Lilianefonds, JB 500 en het Erasmusfesitval staan in de agenda geboekt.