Troeteldonk žs een campagne van de Plusmarkt

Printerversie
Gepubliceerd op: 31-01-2011 | Gewijzigd op: 31-01-2011
PLUS is maandag  31 januari 2011 met een campagne begonnen die draait om aaibare dierfiguren, genaamd ‘Troetels’. Tot en met 5 maart 2011 kunnen de Troetels gespaard worden bij PLUS. Om de start van deze campagne op ludieke wijze onder de aandacht te brengen, werd ’s-Hertogenbosch vanmorgen voor één ochtend omgedoopt tot ‘Troeteldonk’.

De borden 'Troeteldonk' ,die de Plusmarkt op 31 januari 2010 's morgens bij invalswegen plaatste ter ondersteuning van de troetelcampagne rond aaibare figuren.

foto © paul kriele, 31 januari 2011.

De komende vijf weken ontvangen klanten van PLUS bij besteding van € 15 aan boodschappen en bij speciale actieproducten een zakje met daarin een Troetel en een Troetels-sticker. In totaal kunnen er 25 verschillende figuren gespaard worden.

Nickelodeon 
Via de website van de zender kunnen kinderen elkaar, of hun leraar, vriendin of wie dan ook een virale Troetel sturen. Na het versturen van deze Troetel kunnen kinderen ook aangeven wie ze een speciale Super Troetel willen geven. De winnaars komen in een speciaal item in het tv-programma SuperNick.

Zie bericht van vandaag over de borden Troeteldonk,  waarvan de afkomst nog niet bekend was.