Zoeken
Primeur: Interactief tabletmagazine IN 's-Hertogenbosch
Printerversie |
Met 'IN 's-Hertogenbosch' heeft Den Bosch er een bijzonder - eigentijds - magazine bij gekregen. Bijzonder in tweerlei opzicht het is interactief en de eerste in ´t land alléén voor tablets. Met dit promotiemiddel in de vorm van een App heeft de stad dus een primeur te pakken.
Het digitale magazine is ontwikkeld door het Bossche communicatiebureau Liftoff van Stefan van Ham.
De eerste editie is vanaf heden gratis te downloaden via de Appstores van Apple en Google. zie site voor installatie
![]() |
![]() |
Cover van IN ´s-Hertogenbosch | startpagina. |
Door de combinatie van tekst, foto, video, interactieve en 3d-elementen krijgt het begrip 'magazine' een nieuwe dimensie. ‘IN 's-Hertogenbosch’ laat als eerste zien hoe - gericht op stadspromotie - deze uiteenlopende communicatiemogelijkheden op vernieuwende wijze samenkomen.
In ons land beschikken al 4,5 miljoen mensen over een tablet.
Het magazine dat 4x per jaar zal verschijnen, wordt ondersteund door een dagelijks geactualiseerde Facebookpagina.
![]() |
![]() |
Voorbeelden van pagina´s uit het digitale magazine. | Informatief/ toeristisch en info over modezaken. |
zie de site van het bureau op het Werfpad Liftoff
Terug naar boven