Primeur: Interactief tabletmagazine IN 's-Hertogenbosch

Printerversie
Gepubliceerd op: 02-05-2013 | Gewijzigd op: 02-05-2013
Met 'IN 's-Hertogenbosch' heeft Den Bosch er een bijzonder - eigentijds -  magazine bij gekregen. Bijzonder in tweerlei opzicht het is interactief en de eerste in ´t land alléén voor tablets. Met dit promotiemiddel in de vorm van een App heeft de stad dus een primeur te pakken.
Het digitale magazine is ontwikkeld door het Bossche communicatiebureau Liftoff van Stefan van Ham.
De eerste editie is vanaf heden gratis te downloaden via de Appstores van Apple en Google.  zie site voor installatie
Cover van IN ´s-Hertogenbosch startpagina.

Door de combinatie van tekst, foto, video, interactieve en 3d-elementen krijgt het begrip 'magazine' een nieuwe dimensie. ‘IN 's-Hertogenbosch’ laat als eerste zien hoe - gericht op stadspromotie - deze uiteenlopende  communicatiemogelijkheden op vernieuwende wijze samenkomen.

In ons land beschikken al 4,5 miljoen mensen over een tablet. 
Het magazine dat 4x per jaar zal verschijnen, wordt ondersteund door een dagelijks geactualiseerde Facebookpagina.

Voorbeelden van pagina´s uit het digitale magazine. Informatief/ toeristisch en info over modezaken.
Liftoff is een innovatief ontwerp- en communicatiebureau. Sinds 1996 helpt dit Bossche bureau diverse grote en kleine opdrachtgevers bij het lanceren van hun diensten en producten. De laatste jaren gebeurt dat steeds vaker met de ontwikkeling van digitale middelen zoals Apps en websites.
zie de site van het bureau op het Werfpad Liftoff

Terug naar boven