OfficiŽle opening van De Aspergewinkel in de Visstraat

Printerversie
Gepubliceerd op: 13-04-2017 | Gewijzigd op: 13-04-2017
Officiële opening door de ZON-directeuren van de aspergewinkel in de Visstraat
Met het aantrappen van de mixer, die op een fiets voor de nieuwe aspergewinkel staat werd donderdag 13 april 2017 om 13.00 uur de nieuwe aspergewinkel van ZON Holding geopend. Op de fiets zaten Sjraar Hooijmakers, voorzitter van de Raad van Commissarissen van ZON Holding en Michiel van Ginkel de algemeen directeur van ZON.  Zij dreven de mixer die op het voorwiel zat gemonteerd en al draaiende smoothies maakt van asperges. 


Officiële opening 'De Aspergewinkel' in de Visstraat.
Sjraar Hooijjmakers [l] en Michielvan Ginkel van ZON Holding.


foto © ZON, 13 april 2017. 
............................................
 

Bericht van 31 maart 2017: Unieke aspergewinkel in binnenstad geopend
In de Visstraat, op de hoek met de Karrenstraat, is tegenover Kees Kroket vandaag vrijdag 31 maart 2017 een pop-up store 'De Aspergewinkel' geopend.  Deze seizoenswinkel is een initiatief van ZON, een coöperatie van telers.
In dit geval promoot zij de Limburgse !! asperges, maar de producten zijn uiteenlopend en afhankelijk van de toppers in het seizoen.

In de Visstraat, op de hoek 
met de Karrenstaat, ging vrijdagmorgen 
31 maart 2017 De Aspergewinkel open
.
Links: Het interieur van
de pop-up winkel van ZON, een coöperatie van telers.
 

De storemanager is Henk van de Brink die wordt bijgestaan door twee merkambassadeurs en Sven de Ridder als professionele kok 
De commercieel manager van ZON is de 38-jarige Michiel Geraedts die al tien jaar bij ZON in dienst is.

   
-Boven: Jaap de Jong, die de promotie bij ZON verricht en
dit keer aspergesmoothies gratis aanbiedt. Maar hij moet
er wel hard aan trappen om de mixer draaiende te houden....

-Rechts: Indruk van de
pop-up store 'De Aspergewinkel' in de Visstraat.


foto's © paul kriele,  31 maart 2017.
...............................................................................................................
 

'Doel van de winkel is om mensen vertrouwd te maken met de asperge en informatie over dit product te geven, hoe zij er mee om  kunnen gaan,'  vertelt 'smoothie-Jaap', die de pr doet.  'De klanten willen niet alleen het product,  maar ze zoekt ook oplossingen en wil inspiratie opdoen voor bijv. recepten.  

De zaak biedt  al wat asperge heet, zoals schilmesjes, maar er staat overigens ook een vol automatische schilmachine, maar er zijn ook aspergeijs, vlaai, sauzen en smoothies verkrijgbaar.  En uiteraard kookboeken. 
De winkel is voorlopig drie maanden op proef en dan wordt bezien of deze pop-up store wordt voortgezet en eventueel andere producten zullen worden gepromoot. Behalve informatie bieden we ook 'de beleving',  zoals dat tegenwoordig heet.'


Terug naar boven