Bourgondisch ’s-Hertogenbosch stelt kandidaten Jong Talent voor

Printerversie
Gepubliceerd op: 19-05-2014 | Gewijzigd op: 19-05-2014
Het bestuur van Bourgondisch ’s-Hertogenbosch  heeft vier kandidaten voor Jong Talent 2014 geselecteerd. Tijdens de voorproefavond op 26 mei 2014,  waarop de kandidaten de kans krijgen hun bedrijf te promoten, wordt de winnaar bekend gemaakt.

De presentaties worden beoordeeld door 3 juryleden uit het bedrijfsleven en 1 jurylid uit het onderwijs. Winnaars krijgen de kans gebruik te maken van het netwerkplatform dat de organisatie aanbiedt.

Omdat elke startende ondernemer de kans verdient om zichzelf te presenteren, organiseert het bestuur van Bourgondisch ’s-Hertogenbosch dit  ‘Bourgondisch Jong Talent’.














De editie Bourgondisch
's-Hertogenbosch van september 2013.


foto © paul kriele,  5 september 2013.
 

De kandidaten:  1. 'Proef' ter plekke
De buitenkant laat niks los over de binnenkant. Met deze gedachte moet Maud Lennertz haar concept ‘Proef’ hebben ontwikkeld. Deze wijnwinkel in de binnenstad van ’s-Hertogenbosch geeft de klant de mogelijkheid verschillende wijnen ter plekke te proeven. Daarnaast organiseert zij ook wijnproeverijen en begeeft ze zich op de online markt. www.proef-denbosch.nl
2. Vol lucht
Een gevulde maag staat centraal in de horeca, maar het oog wil ook wat. Met haar ballondecoraties van Artiventz wil Denise van Dooren een unieke ervaring verzorgen voor zowel bedrijven als particulieren. Ze maakt het mogelijk om de wens van haar klant volledig te personaliseren. En voor wie direct resultaat wil zien, kiest voor de ballonnenclown of ballonkunstenaar. www.artiventz.nl
3. Gelukkig gezond
Bewust eten staat meer centraal in een gezonde lifestyle. Floor van Boxtel speelt hierop in met Floraa: Happy Healthy. Zij leert haar klanten bewuster te kopen in de supermarkt, en welke keuzes verstandig zijn voor het individu. Naast eetgewoonten neemt ze ook factoren zoals beweging, verzorging en stress in overweging. Na het persoonlijke programma blijft de klant in contact met deze coach via haar online platform. www.floraa.nl
4. Lokaal Italië
Iedereen voelt wel wat voor de Italiaanse keuken. Floris Gulien voelde nog net wat meer, en bracht een stukje Italië naar Nederland met zijn restaurant Vita Verde. Het is zijn missie zijn gasten kennis te laten maken met de echte Italiaanse manier van eten. Daarvoor maakt hij gebruikt van geïmporteerde producten, dito chefs en lokale aanvullingen. Daarnaast staat verantwoordelijk ondernemen centraal. www.vitaverderistorante.com

Bourgondisch ’s-Hertogenbosch vindt plaats  van vrijdag 12 t/m zondag 14 september 2014 op de Parade. Donderdag 11 september s de exklusieve relatieavond. Meer info via www.bourgondisch-s-hertogenbosch.nl.

Terug naar boven