Bourgondisch nieuwe start met [ver]nieuw[d]e hoofd sponsors

Printerversie
Gepubliceerd op: 17-06-2019 | Gewijzigd op: 17-06-2019


In Bolwerk St.Jan werd maandagmiddag 17 juni 2019 het kontrakt met Bourgondisch ’s-Hertogenbosch getekend -als verlenging - met Sligro door Koen Slippens en als nieuwe hoofdsponsor met Peer Swinkels van Swinkels Family Brewers.
 
Boven: De ondertekning van het kontrakt als hoofdsponsors van Bourgondisch Sligro en
Swinkels Family Brewers door Koen Slippens
[links] en Peer Swinkels [middenin.] Rechts
de voorzitter van Bourgondisch Edar Dissel
.

foto's © paul kriele, 17 juni 2019.
 

In zijn welkom maakte de voorzitter van Bourgondisch ‘s-Hertogenbosch bekend dat de naam Bourgondisch geclaimd en gedeponeerd wordt en dat er twee vernieuwingen zijn: een lunchmogelijkheid op zaterdag en zondag en voortaan een digitale betaling met een betaalkaart die bij de kassa en bij de ondernemers verkrijgbaar is [tegen een borgbetaling] en waarop muntjes bij de kassa of via de app opgeladen kunnen worden’ .

Peer Swinkels van Swinkels Family Brewers verklaarde zijn deelname aan Bourgondisch ’s-Hertogenbosch dat Bavaria zich graag met de naam Swinkels hier in de regio wil vestigen. In dit hol van de leeuw [..]’ zijn we een erg sterk merk’. Koen Slippens lichtte de deelname van Sligro toe met ‘door de betrokkenheid van ons bedrijf met Den Bosch’. Als tweede argument gaf Slippens aan dat ‘..Bourgondisch een mooi evenement is voor onze klanten en op zijn beurt weer voor de klanten van hen. Dus we supporten met onze deelname aan Bourgondisch ’s-Hertogenbosch onze eigen klanten.’ Na afloop gingen de horeca deelnemers aan Bourgondisch ’s-Hertogenbosch in groepen langs zeven restaurants in de stad om daar op wisselende locaties een menu voorgeschoteld te krijgen.