Bourgondisch 's-Hertogenbosch trekt Jong Talent aan

Printerversie
Gepubliceerd op: 29-05-2013 | Gewijzigd op: 29-05-2013
Op de 'Voorproefavond ' van Bourgondisch 's-Hertogenbosch 2013 in de Ruwenberg was het programma gericht op Jong Talent. De organsatie wilde daar en wil in de toekomst met een 'Bourgondisch Dragon's Den' aanstormend regionaal talent kansen bieden. Met andere woorden jonge ondernemers kunnen gebruik maken van het netwerkplatform van Bourgondisch 's-Hertogenbosch.





Burning Paper [Roos Huijgens en Anne van der Ven] scoorden als beste op de Voorproefavond van Bourgondisch 's-Hertogenbosch in de Ruwenberg.
Middenin de voorzitter van Bourgondisch Pieter Bak.


foto © henk van esch, 27 mei 2013.

Drie startende ondernemers uit diverse branches kregen vier minuten de tijd om hun bedrijf te promoten. De jury, te weten Jeannot Evers (BDO), Marinus van Dorst (Heineken), Joost de Koning (EJP) en Carel Henderson (Legal Experience), beoordeelden Roos Huijgens en Anne van der Ven van het bedrijf ‘Burning Paper’als winnaars.
De elementen ´passie voor het product´ en ´dichtbij de doelgroep staand´ gaven de doorslag in dat oordeel. De jury zag ook toekomstperspectief voor Burning Paper. 
Codon met Tim Gompen aan het roer en Berend Blommers van Blommers Coffee Roasters scoorden met hun presentatie een 2e, resp. 3e plaats.