Gemeente: Loketten afdeling Burgerzaken beperkt geopend

Printerversie
Gepubliceerd op: 20-01-2020 Door een storing met de software van Citrix zijn de loketten van de gemeente, afdeling Burgerzaken, beperkt geopend.  Uit veiligheidsoverwegingen adviseert het Nationaal Cyber Security Centrum om alle Citrix servers preventief offline te halen.
Dat betekent dat wel de digitale aanvragen/aangiften [huwelijksaangiften, uittreksels BRP verhuizingen, geboorte en overlijden] kunnen door gaan. En dat paspoorten en ID kaarten gewoon in het Stadskantoor kunnen worden afgehaald. Nieuwe aanvragen gaan niet lukken.

Rijbewijzen
Aan de balie van het Stadskantoor en Perron 3 kunnen geen rijbewijzen worden aangevraagd. Soms is digitaal aanvragen mogelijk. Kijk voor meer informatie op website. Uitreiken is helaas nu niet mogelijk.
Uitreksels Basis Registratie Personen (BRP)
Aan de balie van het Stadskantoor en Perron 3 kunnen wij geen uittreksels Basis Registratie Personen (BRP) afgeven. Neem zo nodig contact op met de gemeente.
Uittreksel Burgerlijke Stand kunnen wel worden afgegeven.