Zoeken
Betere dienstverlening gemeente voor de burgers
Printerversie |
Mede onder invloed van digitalisering gaat de gemeente de dienstverlening voor de burgers optimaliseren. Die verbetering is door wethouder Huib van Olden samengevat met 5 punten:
-digitaal, tenzij.. [vanuit huis digitale afhandeling mogelijk]
-werken uitsluitend op afspraak [met passende openingstijden] / vrije inloop beperken
-herindeling hal Stadskantoor*
-toepassing van sociale media bij publieke dienstverlening
--ook elektronische bekendmakingen van bijvoorbeeld verordeningen, beleidsregels en projectplannen
Bij dit laatste gaat de gemeentegebruik maken van het landelijke platform https://www.officielebekendmakingen.nl
*Eerder werd bekend gemaakt dat de hal van het Stadskantoor wordt heringericht mede om een betere dienstverlening mogelijk te maken en bedoeld als aanpassing aan de ICT-werkplekken.
Zie artikel 'Gemeente haalt oud plan verbouw Stadskantoor boven tafel' dd. 21 maart 2013