Originele wervingscampagne door Hudson's Bay op de Markt

Printerversie
Gepubliceerd op: 11-07-2017 | Gewijzigd op: 11-07-2017
Via een elevatorpitch konden kandidaten dinsdag 11 juli 2017  zich op de Markt aanmelden voor een functie in het eind augustus 2017 te openen nieuwe warenhuis Hudson' Bay op de Schapenmarkt [voorheen V&D].
De originele campagne zou om 12.00 uur beginnen, maar door een enorm hoos aan hemelwater werd dat zeker tien minuten uitgesteld. 

Markt
De elevator picht van Hudson's
Bay waarmee het luxe warenhuis personeel hoopt te werven.

foto © paul kriele, 11 juli 2017.
..........................................................

Rondom de lift staat een tiental recrutingofficers die het publiek aanspreken of zij een baan bij het min of meer luxe warenhuis Hudson's ambieren. Dan mogen zij vervolgens via de rode loper instappen in een lift en die brengt hen naar drie meter hoogte. Daar  kunnen zij zichzelf met een pitch aan de storemanager [bedrijfsleider] Silverster Vleeshouwers presenteren, vertelt recruter Marieke den Ouden. 'We richten ons hiermee op  banen in de sales [verkoop] en merchandising [inrichting en het aanvullen van de collectie in de winkel]'.
 
Markt
Wervingsactie [recruting] door
recruters van Hudson's Bay op de Markt.



foto's © paul kriele, 11 juli 2017.
.....................................................................................................

Recruter Marieke den Ouden:''Deze  week staan de recruters met de elevatorpitch in- achtereenvolgens- Leiden, Maastricht en Amsterdam.