Zoeken
Originele wervingscampagne door Hudson's Bay op de Markt
Printerversie |
Via een elevatorpitch konden kandidaten dinsdag 11 juli 2017 zich op de Markt aanmelden voor een functie in het eind augustus 2017 te openen nieuwe warenhuis Hudson' Bay op de Schapenmarkt [voorheen V&D].
De originele campagne zou om 12.00 uur beginnen, maar door een enorm hoos aan hemelwater werd dat zeker tien minuten uitgesteld.
![]() |
Markt De elevator picht van Hudson's Bay waarmee het luxe warenhuis personeel hoopt te werven. foto © paul kriele, 11 juli 2017. .......................................................... |
Rondom de lift staat een tiental recrutingofficers die het publiek aanspreken of zij een baan bij het min of meer luxe warenhuis Hudson's ambieren. Dan mogen zij vervolgens via de rode loper instappen in een lift en die brengt hen naar drie meter hoogte. Daar kunnen zij zichzelf met een pitch aan de storemanager [bedrijfsleider] Silverster Vleeshouwers presenteren, vertelt recruter Marieke den Ouden. 'We richten ons hiermee op banen in de sales [verkoop] en merchandising [inrichting en het aanvullen van de collectie in de winkel]'.
Markt Wervingsactie [recruting] door recruters van Hudson's Bay op de Markt. foto's © paul kriele, 11 juli 2017. ..................................................................................................... |
Recruter Marieke den Ouden:''Deze week staan de recruters met de elevatorpitch in- achtereenvolgens- Leiden, Maastricht en Amsterdam.