VVO2 Retailcommunicatie wint Effie voor Jumbo campagne

Printerversie
Gepubliceerd op: 14-10-2011 Het Veghelse VVO2 Retailcommunicatie [ met o.a. de communicatieman van de Oeteldonksche Club Sander van de Gevel] is op 13 oktober 2011 in Amsterdam [Escape], op de uitreiking van de Effies, de ‘reclame Oscars’ van de lage landen, toegekend. In de categorie gedragscampagnes won VVO2, als eerste Brabantse reclamebureau, een Effie voor de ombouwcampagne van Super de Boer naar Jumbo. 

Colette Cloosterman-Van Eerd, formuledirecteurJumbo Supermarkten en Sander van de Gevel, creatief directeur VVO2 Retailcommunicatie met de bronzen Effie.

De uiterst selectieve jury kende in totaal slechts 15 Effies toe. Maar 1 gouden, 4 zilveren en 10 bronzen beeldjes werden verdeeld. De case van VVO2 Retailcommunicatie was een toekenning waardig omdat na de ombouw Jumbo een dubbele van de begrote omzetgroei zag.