Brand op Buitenpepers zet omwonenden in de kou

Printerversie
Gepubliceerd op: 17-01-2009 | Gewijzigd op: 16-05-2009
Gisterenavond -vrijdag 16 januari 2009- kreeg de brandweer melding van een brand in een flat aan de  Buitenpepers.
Daar ontstond door het blussen kortsluiting, waardoor in een serie flats de cv-ketels uitvielen. Voor 150 bewoners dreigde tijdelijke utizetting. Maar binnen twee uur waren de storingen verholpen.
Oorzaak van de brand was het werk van dakbedekkers op een van de flats.