Vughterstraat: Brand in restaurant KEK/voorheen De Vier Azen

Printerversie
Gepubliceerd op: 23-11-2017 | Gewijzigd op: 23-11-2017
Om even voor drie uur donderdagmiddag 23 november 2017 kwam er in de alarmcentrale een melding binnen van een brand in restaurant KEK op Vughterstraat 102. Voor het pand van 'De Vier Azen'  verscheen de brandweer met een motorspuitwagen, een ladderwagen en een materialenwagen, een ambulane, die achteraan in de file,  die in de straat was ontstaan aan moest sluiten en enkele politiesurveillances.  
In het opstootje dat aangroeide bleek uiteindelijk dat een van de restaurantmedewerkers koolmonoxyde had ingeademd . Hij werd door de ambulancebroeders onderzocht.
Oorzaak brandje

Volgens het Brabants Dagblad is  de eigenaar die ademshalingsproblemen had na onderzoek in de ambulance, naar het ziekenhuis gebracht. De oorzaak van de binnenbrand zou een frituurpan zijn geweest. Dat brandje kon nog bijtijds door het personeel worden geblust. 
 De naam KEK

Het restaurant heet KEK, ofwel Koe en Kreeft, anders gezegd Vis en vlees.



Vughterstraat 102,
restaurant KEK voorheen De Vier Azen. 


foto's © paul krele,  23 november 2017.