Stad gaat evenementen met acties promoten

Printerversie
Gepubliceerd op: 04-07-2008 | Gewijzigd op: 11-07-2008


Tijdens de presentatie van het festival De Boulevard [donderdag 26 juni 2008] kondigde wethouder Rodney Weterings aan dat Bossche evenementen extra gepromoot gaan worden.
Onder de slogan de ‘zeven zomers [hoofd-]zonden’ start een actie rond: de Kermis, de Boulevard, het Vocalistenconcours, Leontien’s Lady Ride, Maritiem [2009] en bepaalde exposities in het Noordbrabants Museum.
De gemeente, die met deze slogan, inspeelt en vooruit kijkt op een thema van Jeroen Bosch’ werk [de 7 hoofdzonden] wil meer publiek naar de stad trekken.

Op 'De zeven hoofdzonden' van  Jeroen Bosch,
is de nieuwe stadspromotie gebaseerd.

foto © gerard monté, 8 september 2001.
 

Uiteraard wordt uitgekeken naar de Jeroen Boschexpo in 2016 en de status van Culturele hoofdstad in 2018, die de 4 grote Brabantse steden ambiëren.


Enkele voorbeelden van specifieke evenementen,  zoals de Boulevard of de kermis die gepromoot gaan worden.
© bron gemeente 's-hertogenbosch, juli 2008.

De actie, waarbij Bossche organisaties worden betrokken, krijgt ondersteuning van vlaggen, banieren, flyers, tv-spots en advertenties.