Zoeken
3 co-auteurs in internationale bestseller The Law of Brand Attraction
Printerversie |
3 Nederlandse co-auteurs in de nieuwe internationale bestseller The Law of Brand Attraction , het boek dat op 10 mei 2020 werd gelanceerd.
Die Law of Brand Attraction is een gids voor MKB-ondernemers, ZZP’ers en zelfstandig professionals, waarin de auteurs hun beste strategieën delen om hen te ondersteunen in deze woelige coronatijd en klaar te zijn voor de tijd daarna. De opbrengst van het boek gaat -uit oogpunt van maatschappelijk verantwoord ondernemen, naar Clear Sky Children’s Charity in UK.
Wilma van Dartel behoort tot een van de auteurs. Wilma van Dartel *1958 is coach, mental trainer, spreker over persoonlijke ontwikkeling, presentator bijv. op zakelijke bijeenkomsten. |
Wilma van Dartel begeleidt, ondersteunt en empowert perfectionisten van over de hele wereld om hun levensavontuur te herontdekken. De andere 2 co-auteurs zijn: • Ellen Loopstra inspireert, stimuleert en begeleidt gepassioneerde professionals, teams en organisaties van over de hele wereld moeiteloos HET verschil te maken, op basis van wie ze werkelijk zijn • Loubna Zarrou begeleidt ondernemers van over de hele wereld om hun productiviteit te verhogen.
The Law of Brand Attraction is een initiatief van Sammy Blindell, oprichter van de Brand Builders Club, een community van internationaal opererende ondernemers en zelfstandig professionals die als missie hebben om bij te dragen aan het verbeteren van de wereld. 24 auteurs hebben aan het boek meegewerkt. Het voorwoord is geschreven door Bob Doyle, bekend van de film/documentaire en her boek The Secret. Ook Marie Diamond van The Secret heeft in het boek een hoofdstuk voor haar rekening genomen.
Het boek verkrijgbaar bij Amazon heeft snel een nummer 1 notering bereikt in Nederland, Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Australië en Japan