Boulevard zet breed internet in voor promotie

Printerversie
Gepubliceerd op: 20-05-2010 | Gewijzigd op: 20-05-2010
Het Magazine dat bij 25 jaar Boulevard in 2009 verscheen.  Directeur Geert Overdam
foto © gerard monté, 28 juni 2007.

Festival  Boulevard heeft alle mogelijke  internetsites ingezet ter promotie van dit festival dat plaatsvindt van 6 t/m 15 augustus 2010.
De organisatie koppelt de publiciteit en de programmering aan Twitter, Linked.nl,  Hyves, Youtube, Flikr en Facebook.
Van de editie 2010 ontvangt de organisatie voor mongeveer 45% van de kosten subsidies van de provincie en de gemeente. De overige 55% komt van de kaartverkoop, horecaverpachting, projectbijdragen van fondsen en sponsoren.
Directeur Geert Overdam zegt dat '..er op dit moment op internet  zoveel vormen van communicatie bestaat, dat het vreemd is als je er geen gebruik van zou maken.'

Premiëres in de komende editie van het festival staan al op de nieuwe site Boulevard van het  festival waarvoor de kaartverkoop start op 24 juni en de programmering vanaf 1 juni 2010 on line gaat. Die site noemt bijvoorbeeld: dans/theater van Peeping Tom met 35Rue Van den Branden, Theater Tol met Luce [een drama rond twee wielrenners], Theatergroep Max met Alleen op de wereld en Compagnie Cecilia met Schöne Blumen.