Vestinglooporgansatie wil meer 'ruimte' voor meer deelnemers

Printerversie
Gepubliceerd op: 27-05-2013 | Gewijzigd op: 27-05-2013
De organisatie van de jaarlijkse vestingloop gaat volgend jaar meer parcoursen uitzetten. Dat is het antwoord op de grote belangstelling, een record van 5.000 hardlopers. Er wordt aan nieuwe afstanden en parcourswijzigingen gedacht. 

Timothy Karanu schreef de 15 km BrandLoyalty wedstrijdloop bij de mannen op zijn naam met een tijd van 49.32. Bij de vrouwen ging de titel op de 15 km, net als in 2012, naar Ingrid Versteegh met een tijd van 56.44. De titels bij de Autopon Lease bedrijvenloop gingen naar Easy B.V. voor de 5 km, Pro Planet B.V. voor de 10 km en Supra Polix B.V. voor de 15 km.
Opbrengst voor Dreamkids
De lopers brachten samen een flink bedrag bij elkaar voor het goede doel Dream4Kids. De uitslagen van de Ricoh Vestingloop 2013 zijn te vinden op www.ricohvestingloop.nl



Een geweldige sliert vromde de 10 km deelnemers door het Bossche Broek.

foto © wouter roosenboom, 26 mei 2013.

Aanmoedigen was dit jaar extra gemakkelijk door de startnummers voorzien van naam van de loper
Volg het laatste Vestingloopnieuws op Twitter: @Vestingloopdb