Zoeken
Maandag 29 april Oecumenische dienst St. Jan rond troonwisseling
| Printerversie |
![]() |
Bisschop Hurkmans gaat samen met dominee Scheenstra maandag 29 april 2013 in de St.Jan voor in een oecumenische dankdienst rond koningin Beatrix. |
De uitnodiging schrijft : `Het Nationaal Comité heeft ons uitgenodigd onze dromen te delen over wat het koningschap voor Koning Willem Alexander zou kunnen betekenen. Daarom willen wij deze avond lezen over Gods droom van goed koningschap. Door dit visioen van wijsheid en vrede willen wij onze gebeden voor het nieuwe koningspaar, Willem-Alexander en Maxima, laten inspireren.´
In de viering gaan bisschop Hurkmans en dominee Scheenstra voor. Na afloop van de viering zal de bisschop een kaars voor het nieuwe koningspaar ontsteken in de Mariakapel.





