Zoeken
Bosschenaar die medewerker afhaalrestaurant mishandelde, opgepakt
| Printerversie |
Woensdagmiddag 2 april 2014 heeft de politie een 52-jarige Bosschenaar thuis aangehouden die kort ervoor een medewerker van een afhaalrestaurant in het Rompertcentrum mishandeld zou hebben. De 21-jarige restaurantbediende zei de politie dat de verdachte hem rond 16.00 uur in de zaak geslagen en bij de keel gegrepen zou hebben. De verdachte, die een toegangsverbod was opgelegd, had uit boosheid vanwege het uitzetten van de zaak, de medewerker mishandeld.
De politie, die wist om wie het ging, hebben de man thuis opgepakt en vastgezet voor verder onderzoek.




