Zoeken
GroenLinks: Er zijn nog steeds beperkingen vwb terrassen ondernemers
| Printerversie |
De fractie van GroenLinks vindt dat er nog steeds aan horecaondernemers teveel beperkingen worden opgelegd om terrassen voor hun zaak te plaatsen. Dat stelt zij [dd. 21 september 2016] in het vragen halfuurtje
Zij vraagt: Weet het College van die ontevredenheid af? En kent zij de tegenstelling dat de gemeente van de ene kant stelt, dat zij rekening houdt met de belangen van de ondernemer, maar dat dit niet overeenstemt met het gevoel van 'de horeca'? GroenLinks vraagt wanneer het onderzoek rond de uitbreiding van terrassen valt te verwachten?




