Zoeken
CDA suggereert plaatsing piano op NS- terrein
| Printerversie |
Het CDA reageert op idee voor plaatsing van een piano op Centraal Station. Zij verwijst daarbij naar andere steden waar dit ook al gebeurt voor de sfeer en om wachttijden te doorbreken.
De vraag aan het College van B&W is of de gemeente deze piano ook daadwerkelijk wil plaatsen. Raadslid Marianne van der Sloot diende hierover al een initiatief in en verwijst naar de Muzerije die een piano zou willen schenken.
Maar een station is NS-gebied en zelfs over de passarelle heeft de gemeente weinig te zeggen. Het CDA stelt toch de loopbrug als locatie voor : 'Deze loopbrug is openbare ruimte en daarom gaat ook de gemeente over de inrichting hiervan', staat in de brief te lezen.




