Zoeken
Minister Rouvoet opent 1e Jeugd & Gezincentrum
| Printerversie |
| Minister Rouvoet komt donderdag 2 april 2009 naar Den Bosch voor de opening van het eerste centrum Jeugd & Gezin. foto © vng. |
![]() |
Donderdag 2 april 2009 opent minister Rouvoet [portefeuille Jeugd en Gezin] het eerste centrum voor Jeugd & Gezin.
Daar kunnen wijkbewoners terecht met vragen over opvoeden en opgroeien.
De ceremonie voltrekt zich op de locatie van het Gezondheidscentrum SamenBeter aan de Palmboomstraat. De minister wordt geassisteerd door wethouder Bart Eigeman van Jeugdzaken en de gedeputeerde Birgit van Haaften en kinderen uit de wijk.





