Zoeken
Man door politie gered van sprong van Diezebrug
| Printerversie |
Dinsdagmorgen 7 juni 2022, tegen 12.00 uur, dreigde een man van de Diezebrug te springen. Door hem te taseren [elctro-shock] kon de politie dat voorkomen. De man zat op de reling van de brug aan de zijde Buitendijk. Hij was in een ontkleed bovenlijf en zat onder het bloed. Een passant alarmeerde de politie die massaal ter plaatse kwam. Intussen werd de brug over drie rijstroken afgezet en voetgangers en fietsers tegen gehouden. Door een gesprek kwam de man van zijn voornemens terug, hoewel hij al een been over de reling had gegooid. Toen hij op het fiets/voetpad sprong konden agenten- na een taser -hem overmeesteren.Rond 1.00 uur liep de man met de politie naar de ambulance die onder aan de brug stond geparkeerd. Daar werd folie over zijn bovenlijf geplakt en zijn hoofd in het verband gewikkeld.
De politie heeft verder geen mededelingen gedaan.
Bron: Brabants Dagblad dd. 06062022.




