Bosch Monopoly-spel uitgekomen
Gepubliceerd op: 01-07-2022
Bosch Monopoly-spel uitgekomen
...................... |
| Monopoly: Wereldberoemd en nu ook als spel in een Bossche versie. |
Den Bosch heeft sedert kort een eigen Monopoly-spel Dat is een initiatief van het Bossche bedrijf VepaGifts dat dit realiseerde samen met BigBird in Berlicum. Het spel is een variant van het alom bekend Monopoly-spel. Het bevat - grafisch op maat gemaakt -de 22 belangrijke en herkenbare straten in de stad. Ook komen er enkele sponsoren in voor, bedrijven die hun naam op deze variant van Monopoly mochten afficheren.
De Limited Edition is vanaf november dit jaar beschikbaar en kost € 54,95.