Zoeken
Insignes voor VVV-gidsen
| Printerversie |
![]() |
![]() |
![]() |
VVV-directeur Rob van Egeraat reikte donderdag 21 oktober 2004 aan zijn gidsen het insigne 'Beste Binnenstad' uit. Boven: De allereerste die dit insigne in ontvangst mocht nemen was Toottie Hertzberger, die al 25 jaar stadsgids is. -Links: Het insigne met de tekst: ' 's-Hertogenbosch Beste Binnenstad van Nederland'. Het logo van 'De Draak' siert dit kleinood. foto's © gerard monté, 21 oktober 2004. |







