Zoeken
Een miljoen van Rijk voor woningbouwstimulans
| Printerversie |
![]() |
![]() |
| De nieuwe wijk Meerendonk ontvangt ook een bouwsubsidie. foto © paul kriele, 20 mei 2010. |
De bouw van de nieuwste flat in het Palieskwartier- De Croon- wordt ook gestimuleerd door het Rijk. |
‘s-Hertogenbosch ontvangt van het Rijk ,1 miljoen subsidie als bouwstimulans van 280 woningen. Dat bedrag is bedoeld om de teruggang in de bouwproductie en de terugval van werkgelegenheid door de economische crisis te beperken.
De vier projecten die van het ministerie van VROM een extra subiside ontvangn zijn':
-24 woningen'De Hoef'' bij de Annenborch in Rosmalen [€ 156.000]
-88 woningen 'Jheronimus'van Vesteda Projectontwikkelaar in het Paleiskwartier [€ 333.330]
-102 flatwoningen en kantoor 'De Croon' in het Paleiskwartier aan de Magistratenlaan [€ 333.330]
-66 woningen in de nieuwe wijk de Meerendonk [€ 333.330]
Voorwaarde is dat de bouw nog voor 1 januari 2011 aanvangt.






.jpg)