Zoeken
Heerlens muziekgezelschap 'doet' Den Bosch
| Printerversie |
![]() |
![]() |
| Muziekgezelschap ´Miserabel´zet de bloemetjes buiten in de Korte Putstraat. | foto's © gerard monté, 1 oktober 2004. |
*Op 1 oktober 2004 trokken de mannen van het Heerlens Muziekgezelschap ´Miserabel´ naar Brabants hoofdstad. Ze kwamen daar even de bloemetjes buiten zetten tot vol plezier van de passanten en terrasbezoekers op de Parade en in de Korte Putstraat.
Jaarlijks maken de Zuid-Limburgse muziekkanten een trip naar een stad in het land. Dit keer viel hun oog op 's-Hertogenbosch
![]() |
![]() |
![]() |
De muzikanten zien er allemaal piekfijn uit, maar de dirigent loopt er wat ...Miserabel ... bij... . foto's © gerard monté, 1 oktober 2004. |









