Zoeken
Hekwerk Mariabrug doorgeknipt /provisorisch hersteld
| Printerversie |
De Mariabrug p[tussen de St.Janssingel en vdDoes de Willeboissingel], die vorige week 4 maart 2011 uit veiligheidsoverwegingen met hekken werd afgesloten, was begin deze week weer toegankelijk. Het kost een hele omweg om van de ene naar de andere kant te komen. Aan weerszijden was het hekwerk omver gegooid en draden waren doorgeknipt.
![]() | ![]() |
| Het hekwerk aan weerszijden van de Mariabrug, waar betonrot is geconstateerd, is op carnavalsmaandag provisorisch hersteld. | foto's © paul kriele, 8 maart 2011. |
zie artikel dd. 4 maart 2011 'Mariabrug deels versleten'






