Zoeken
Première film 'Heavy me'
| Printerversie |
De medewerkers hebben zonder vergoeding aan deze opnamen meegewerkt. Maar toch waren er nog veel sponsors nodig.
![]() |
![]() |
| Regisseur Ruut van der Beele, foto's © gerard monté, 22 januari 2005. |
Jeroen Veldkamp van Veldkamp Productions. |
![]() |
![]() |
| Regisseur Ruut van der Beele voor het affiche van 'Heavy Me'. | De hoofdrolspelers Wendell Jaspers en Marcel Roelfsema. |
Het verhaal 'Heavy me..' in het kort:
Een man gaat werken in de cd-winkel bij de Watertoren en ziet daar een leuk meisje dat bezig is met auto's te wassen.
Zij is eigenlijk zangeres in een band. In die tijd was de Heavy me is populair.
Hij wordt verliefd op haar en aangespoord door een kleine blonde fee probeert hij met haar in contact te komen.
De afloop laat zich misschien raden maar het verhaal intrigeert door de verrassende wendingen. De heftige muziek en de humor zorgen voor een aangename 20 minuten.
![]() |
|
| :Auteur Doeko Langhorst die ook het verhaal schreef. |
foto's © gerard monté, 22 januari 2005. |
![]() |
![]() |
| -Twee scènes uit de film. Enkele opnamen voltrokken zich rond de Watertoren, waar ook de opnamen in het cd-winkeltje plaatsvonden. -Rechts nog een opname van de filmset bij de Watertoren op 11 juli 2004. |
![]() |
Terug naar boven












