Zoeken
Bommelder op station blijft in arrest
| Printerversie |
Vanmorgen 19 juli 2010 werd door de rechtbank in Den Bosch bepaald dat de 44-jarige verdachte van een dreigende bom [op 8 februari2010] , langer blijft vastzitten in de cel. Er zou op het ogenblik in het behandelcentrum geen plaats voor hem zijn. Omdat de uit Bergen op Zoom afkomstige man te gevaarlijk is - vorig jaar had hij in Frankrijk ook al gedreigd een station op te blazen - komt ie zeker niet vrij.
![]() | ![]() |
| De bewuste trein van Roosendaal naar Zwolle, aankomst even voor 8 uur op station Den Bosch, waarin de verklede en verdachte persoon zat. foto's © marc venrooij, 8 februari 2010. | Omstanders en vragende reizigers op het voorplein van het door de politie afgezette station. |
Voor een impressie van de commotie rond Bossche station op 8 februari 2010: Bommelding






.jpg)