Zoeken
Koningin Máxima opent inzamelingsactie Klassiek Geeft
| Printerversie |
Koningin Máxima geeft op woensdag 25 mei 2016 in de basisschool De Kruisbroelijn het startsein voor de actie NPO Radio 4 'Klassiek Geeft'. Die actie is gericht op het inzamelen van muziekinstrumenten om muziekbeoefening voor kinderen mogelijk te maken. De actie wordt ondersteund door de klassieke radiozender NPO Radio 4.
![]() |
![]() |
De speelplaats van de Kruisboelijn vormt het toneel voor de feestelijke opening van de inzamelingsactie.
zie de site van Klassiek Geeft






