Zoeken
Corona: sfeerbeelden van 23 mei 2020 drukte in de binnenstad
| Printerversie |
Fotograaf Henk van Esch schoot zaterdag 23 mei 2020 plaatjes op diverse plekken in de stad: drukte in verkeer en op voetgangersgebied
.....![]() |
| Zaterdag 23 mei 2020 was het toch weer extra druk in de binnenstad. Gelukkig waren er jonge regelaars die wat toezicht hielden. foto's © henk van esch, 23 mei 2020. |
.....![]() |
![]() |
![]() |
| -Boven en opzij: Op en rond de Markt was het het aller drukst, maar wel tijd voor een bekertje koffie voor de marktkooplieden. -Rechts boven: Visetende mensen rustend op de bloembakken van de Kleine Werelt en frietes halen bij Cafetaria De Boemerang in de Marktstraat. -Hieronder; Afhaalijs bij Brasserie C van Hotel Central. -Rechts onder: Jeugdig toezicht in de voetgangersgebieden Tal van mensen komen met de fiets naar de stad. -Onderaan: Druk verkeer kruising Hinthamepromenade enSt. Josephstraat En hulp bij de fietsenkelder in de Kerkrstraat. foto's © henk van esch, 23 mei 2020. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
........![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| -Bovenaan: Deze schipper rust een dagje uit met zijn boot Bleu Mer in het Máximankanaal . -Rechts bovne Transferium De Vliert is weer open -Bij JBZ: Banier 'Iedereen in de zorg Bedankt'. -Hierboven: De toren van het Congrescentrum 1931. -Rechts: de Aa langs de Citadellaan. |
![]() |
Terug naar boven







.jpg)







.jpg)
.jpg)



