Zoeken
Digitaal discussieplatform rond gemeenteraad
| Printerversie |
Bossche burgers kunnen sinds kort via internet deelnemen aan discussies over raadstukken.Op de website gemeenteraad.s-hertogenbosch.nl/ staat de mogelijkheid aan dat discussieplatform deel te nemen. Door die deelname ontstaat een 'dialoog' tussen burgers en raadsleden/politici. Werkwijze
Op dat discussieplatform plaatst de raad maandelijks een stelling. Deze gaat over een onderwerp waarover de raad een besluit moet gaan nemen. Inwoners geven hun mening op het platform. De raadsleden krijgen zo te zien wat de inwoners van dat onderwerp vinden en kunnen van die informatie gebruik maken bij hun beslissingen.




