Zoeken
Sodexo gaat horeca exploiteren in nieuwe JB-ziekenhuis
| Printerversie |
Sodexo Health Care gaat per 1 mei 2011 de horeca-en retailacitviteiten van het Jeroen Boschziekenhuis behartigen. De samenwerking, die de exploitatie van het bezoekerscafé 'Moment'to' op het Kerkplein en de coffeecorner 'Aspretto'op de boulevard omvat, is voor 7 jaar aangegaan.In de service van Sodexo is duidelijk niet de maaltijdvoorziening ten behoeve van de patiënten opgenomen.
Maar doordat Sodexo de restauratieve dienst gaat overnemen van Jo Paulis met zijn 'Paulusshops', dreigen er 33 mensen op straat te komen staan. Paulus zegt in het Brabants Dagblad [10-2-2011] dat de directie niet met hem de huur heeft opgezegd en he tkontrakt nog gewoon doorloopt. De directie zegt dat dit wel miv 20 december 2010 is gebeurd....en hij van huurbescherming geniet.




