Zoeken
Aardgasauto aan gemeente overdragen
| Printerversie |
![]() |
![]() |
| De overdracht van de aardgasauto [door Van den Udenhout met links Cees Punt] aan wethouder Jetty Eugster [midden]. In blauw jack fotograaf Henk van Esch. foto's © paul kriele, 1 november 2006. |
Vertegenwoordigers van het autobedrijf en de gemeente [Eugster en een toevallig passerende burgemeester Rombouts] poseren even op het bordes van het stadhuis voor de officiële foto. Uiterst rechts Cees Punt uiterst links Frank Majoor Manager business Development bij Van den Udenhout. |






