Zoeken
DIT Bouw en Techniek schenkt vloerverwarming aan Stichting Zebra
| Printerversie |
DIT Bouw en Techniek heeft een vloerverwarming aan de stichting Zebra* geschonken. De geste is voortgekomen uit de deelname aan de 'Beursvloer 2011' . Op de Maatschappelijke Beursvloer ontmoeten gemeenten, bedrijven, onderwijsinstellingen, service clubs en maatschappelijke organisaties elkaar om iets voor elkaar te kunnen betekenen. Zo werden er door Zebra tientallen matches gemaakt o.a. met DIT Bouw en Techniek.
![]() |
Leden van DIT Bouw en Techniek bij de door hen aangelegde vloerverwarming voor de stichting Zebra. |
Jeroen de Laat [ DIT Bouw en Techniek]: 'Ik vind dat je als bedrijf iets terug moet doen voor de maatschappij. In het bijzonder voor onze eigen gemeente. De subsidiepotten nemen af, maar het is voor ons een kleine moeite met een groot resultaat. Als je denkt dat alles vanzelf gaat dan heb je het mis. Normaal detacheren we onze medewerkers bij diverse bedrijven en instellingen. Voor dit project hebben we twee medewerkers vrij gehouden. Het is mooi om te zien dat er in dit kleine kantoor nu professioneel gewerkt kan worden.'
“Margriet Windt” werkzaam voor Stichting De Zebra en projectleider Streetcats, de kracht van meiden. Geweldig hoe hier gewerkt wordt door die mannen, met een enorme energie. We zijn heel dankbaar met de verwarming in ons atelier- kantoor. Drie jaar hebben we met een straalkacheltje en hete stenen geprobeerd de boel warm te houden. Straks kunnen wij de winter door met een echte verwarming. Nu kunnen er ook stagiaires meewerken op kantoor. De eerst stagiaire die gaat komen is van de Universiteit Utrecht van de Jeugdstudies.'
Als tegenprestatie krijgt DIT Bouw en Techniek een digitale foto van haar hoofdkantoor in de Hambaken.
*De site van Zebra





