Zoeken
Afvoer puin GZG met vrachtwagens begonnen
| Printerversie |
Momenteel voeren tientallen vrachtwagens van Transportbedrijf Van Lijssel het puin af van de sloop van het GZG. De vrachtwagens rijden via de Boombrug, de Draaibrug, de Diezebrug over de Citadellaan naar een terrein ergens langs de Zuid-Willemsvaart. Daar wordt het puin opgeslagen om straks gebruikt te worden voor de verdubbeling van de kanaalweg N279 en andere wegenbouwprojecten.
De route is alsnog door partijen, Gemeente, Blb en VOF GZG, gekozen na commentaar van bewoners over overlast [stof en trillingen] en milieuvervuiling.
![]() |
![]() |
![]() |
Tientallen vrachtwagens van Van Lijssel voeren wekelijks het puin af afkomstig van de sloop van het GZG. foto's © paul kriele, 28 augustus 2015. |







